godmorgooon

Hade en supertrevlig kväll i torsdags
även om det inte blev som planerat! :)
Jag, Jossan, Malin, Camilla, Nina, Sofia
och Jennifer var hos Malin och grillade
eftersom att Katrin tappat bort en av
deras innekatter och de andra åkte till
andra ställen.

Måsta bara säga att det är så jäkla härligt
att vi kan umgås så som vi gjorde i torsdags
och att ni tjejer är helt underbara :D

Igår var vi ju på Ullared!
Oj, oj, oj vad mycket folk det var!
Helt sjukt verkligen, men fick i alla fall köpt
lite smågrejer och det var väl det jag var
ute efter! :)

Sen igår vid halv fem kanske, så kom Daniel
hit och så pratade vi och kollade på TV och
lite sådär innan jag hoppade in i duschen och
sedan gick vi in och la oss i Karls säng, min är
så jäkla smutsig så det är äckligt att bara vara
i samma rum! Hahaha, nej men jag ska tvätta
det imorgon, promise! Men i alla fall- så kollade
vi på typ en halv film innan jag somnade :)

Ska nog ta och ladda ner en film så att jag kan
ligga här inne inatt med, hahaha!

Men yes :) Nu ska väl jag inte göra någonting?
Daniel gick nyss och jag ska med mamma och
handla och försöka fixa några inbjudningskort
till Emma och Alex bröllop/dop/30årsfest innan
jag ska till Jossan för bastu och poolparty! :D

Juste, jag ska bli gudmor/fadder till Emma och
Alex unge också! ;F Hahahaha.

Ne, nu får jag fasen sluta skriva annars tar det
aldrig slut! Hahaha!
ttyl, maybe.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0