backaplan

Hola! Anledningen till att det inte blev
något inlägg igår var för att jag hade
så mycket annat för mig! Hahaha, ne...

Men föst skolan ochb ha engelskanationella
munligt :( vet faktiskt inte alls hur det gick...
Hatar ju att prata och sånt inför andra, speciellt
på annat språk. Så jag hoppas väl att jag får G i alla fall.

Sen en lektion till och är nästan klar med hela
min säljpärm nu! Hahahaha. Elva uppgifter består
den av!

När jag kom hem åt jag lite och så, sen somnade
jag i soffan as usual (a) Hahaha.
Men i alla fall, så åkte jag och handlade lite med mamma
och sen körde hon mig till JohäniBanäni där Jossan
var också. Tjötade lite och åt jordgubbar och revben.

Sen blev vi bjudna till en Christians sjöbod av Albin:)
Jättemysig var den! Så vi åkte dit och var där till typ
tjugo över 1 och sen kom pappa och hämtade oss.

Nu har jag vart vaken i en halvtimma typ, ska gå och
duscha alldeles strax! För vid 11-tiden åker vi till
Backaplan och kollar på Alice som har scenframträdande
själv i 20 minuter :) Och sen kollar i lite affärer också
såklart... (a) I LIKE!

Ikväll ska jag hem till FilleFlopp som fyllt år och fira honom
och Niklas som också fyllt år :) Mysigt!

Ne, hoppa in i duschen var det!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0