yeah

Är nog allvarligt sjuk.
Jag fick för ungefär två timmar sen för mig
att bädda, vädra, damma och allt möjligt!
Oj oj, helt utan tillsägelse!?

Nu ska jag i alla fall ner till skolan och skriva prov...
Mår lite bättre idag men är så sjukt uttråkad.
Har målat mina naglar svarta,
dock suger depends nagellack så funderar
på att köpa nytt sen?

Ska slinga håret hemma sen också!
Spännande...

I alla fall nu måste jag ut med vovvi
innan jag går!
Outfiten idag blev svarta tights,
en t-shirt, min nya skinnjacka från lindex
barnavdelning (hahaha!) och sedan halsduk,
armband och klocka på det.

Juste, har mina underbara röda "converse" med!
Och Lovisas solglasögon.... Hahaha!
Nej nu får jag skynda mig!

Här är några coola bilder från min webbcam!


Jag är coooooool, pusss!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0