puuuuh

Shit, shena vad jag är trött!
Var det igår med och orkade därför inte sätta på datorn och blogga (a)

Idag har jag i alla fall vart i skolan
som vanligt?
Efter det åkte Jossan med till torget och jag fick lämnat in CV på några ställen.
Leder väl dock ingenstans antagligen...

Efter det åkte jag och tränade i typ en och en halv timma, är helt slut!
Har nog aldrig svettats så! Hahaha!
Så när jag kom hem la jag mig i soffan och halvsov till sju ungefär och nu har jag precis duschat.

Ska göra lite oboy strax och sedan lägga mig och läsa hade jag tänkt mig :)
Hörs igen imorgon!

Slänger in en låt med, bara för att jag kan!

The kooks - Naive









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0