model house

Yes, dit ska jag, mamma och Lovisa den 27 mars :D
Skitskoj!

Nu ska jag alldeles strax sova, är svintrött!
Har vart med min fina Daniel idag, supermysigt! :)

Min syster ringde mig idag att hon ska få en flicka!
Dock inte 100 % säkert men det var de dom på ultraljudet trodde! :)
Hon ska skicka lite bilder till oss nu... Spännande!

Innan min dator dör ville jag bara säga att om ni får för er att köpa mig en present för att jag är så snäll och bra så är det detta jag önskar mig ;)



Fast dom svarta i rött! Hihi!
Oj, vad man blir sugen på converse i alla olika färger när man ser dom...
Synd att man inte är rik!

Men nu är det läggdags!
Natti!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0