orkar inte bli sjuk...

Usch, efter idrotten har jag kännt mig hur seg som helst!
Kroppen har typ inte hängt med överhuvudtaget :(
Spytt också men förhoppningsvis var det bara för att jag drack mjölk.

På idrotten körde jag och Humlan på som fan uppe i motionsrummet i alla fall!
Fy fan vad gött det var.
Tänkte försöka få med mig mamma till sundahallen på tosdag
Först sola och sedan simma lite medans Lovisa ändå tränar?
Någon som tror att jag kommer lyckas!?

Är så himla shoppingsugen så det finns inte!
Kan ju dock inte handla för mycket med tanke på att vi åker om typ 1 vecka.
Längtar!

Juste, våran micro spökar också!
Förut så hade det börjat lukta bränt och så var det rök i hela köket! :o
Så nu kan vi inte tina någon mat och det finns typ inget i kylen :(
Jag som är så hungrig...

Men nu börjar det bli för långt här, hörs imorgon antagligen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0