blogg.se = SUGER!

Alltså är det anlednigen till att det inte blev något inlägg igår!
Fy vad sur jag blev
hade skrivit ett jättelångt inlägg och så bara försvann allt

Idag slutade vi halv tolv så jag och Jossan åkte och tränade
och jag solade i 21 minuter, hihi!
Så nu har jag kommit hem och duschat och lite sånt :)

Funderat på vad jag ska ha på mig när vi åker och näst intill packat klart!
Tänk att det bara är 2 och en halv dag kvar!

Nu ska jag i alla fall plugga matte... TRÅKIGT!
Men det måste göras för jag ligger efter
+ att jag missar lektionen på fredag

Men först får ni se gårdagens outfit :)


glansiga thigts - ullared
linne - gina
tunika - gina
halsduk - gina
hög tofs, ett långt halsband,några armband och klockan jag fått av Daniel på det!

Sedan till mina fynd ;) haha...

två vanliga baslinnen från Cubus :) 49:- för det vita och 99:- för det blå


underkläder och nattlinne ;) hahahaha! Jag och Johanna var tvungna,
nattlinnet kostade ju bara 99:-, på H&M då för den som ville veta!


Sedan en lite bättre bild på underkläderna :D Mycket söta enligt mig.
BH 99:- och trosorna 69:-, också från H&M då.


Och ett linne för 99:- från H&M :)

Nu har mormor kommit och ska laga mat! :D
Undrar vad det blir för gott?
Men som sagt, plugga var det!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0