värdelöst!

Har vart världens mest värdelösa dag idag! :( först så kom jag till skolan då och så hade vi vikarie och skulle skriva klart vårt arbete men det var jag och jossan redan klara med så det var bara att visa och gå. vilket betyder över fyra häääärliga timmar hål! FYFAN! så vi gick mot torget för att kolla och sedan dra oss vidare till jossans mormor, fick köpt ett linne och där mötte vi jossans moster som också skulle till mormor så vi handlade bröd och fika och åkte sedan dit. åt några mackor och bullar (fy för mig!) och sedan ner och lägga oss i soffan och sova och kolla tv! så sjukt gött. Sedan blev vi bjudna på vaniljglass (fy för mig igen!) och sedan blev vi körda tillbaka till skolan.

Väl där så hade vi engelska och gjorde typ ingenting och sedan matte som jag absolut inte behövt gå på egentligen eftersom att jag låg på s 36 och man skulle vara på 29. nu är det en timma kvar tills jag måste med mamma på föräldramöte i två timmar och jag ska hinna käka och plugga. OVÄRD DAAAAAAAAAAAAAG!

Usch jag vill bara spy.
hejdå, pusspuss.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0