uscha

Sitter och pluggar för fullt, 2 sidor matte även om det var helt onödigt? och så ska jag skriva rent turismen om en stund så jag slipper göra det i skolan imorgon :)

Jag är så fruktansvärt trött så det finns inte, magen börjar ropa på mat nu också men jag orkar faktiskt inte laga nåt för då måste jag göra till hela familjen.

Måste fan sätta igång med träningen nu, få bort några kilon (y) men jag har inte råååååd ääään. SUGER! faktiskt lovisas fel som var tvungen att få glasögon för 2000 så mamma inte kan betala nytt kort.

Saknar att ha en daniel bredvid mig i soffan nu :( i och för sig saknar jag honom hela tiden men i alla faaaaaaaaaaaaaaaaaaall. KOM HEM NUUUU!

förlåt för tråkigt inlägg :)
ttyl, puss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0