sorgiligt

hallihallå :) nu har jag nyss duschat och ska käka lite, sedan ska jag och mamma ner till troget en snabbis och köpa en ny skinnjacka till mig och en ny flaska med såndära sköljgrej man tar när man borstat tänderna :) sedan ska hon köra mig till daniel där jag ska sova inatt, tänk att det bara är några timmar kvar tills han åkeeeer :( usch. två hela veckor också. eller en vecka och 6 dagar men ändå! Tror att han kommer hem på våran 9månadersdag med. BLÄ!

aja, får skynda mig lite nu.
puss!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Det är väl bra att jag kommer hem på 9månadersdagen? :)

2009-09-12 @ 12:06:12
Postat av: Daniel

Kiss och Bajs

2009-09-13 @ 10:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0