regn regn regn

Regningt idag med gott folk vilket antagligen inte kommer som en överraskning. Kan inte någon bara betala en resa till thailand i några månader åt mig och daniel? haha.

Nyss käkat en knäckis och ska börja dra mig till skolan om en halvtimma. Är asslapp idag vilket betyder att jag inte orkar fixa ett dugg typ. Har ett par av mina skönaste bralls på mig, dock hål mellan benen men shit the same inget privat som syns ändå. Till det har jag en långärmad svart t-shirt och antagligen blir det något smycke senare med.

Ja, det är prov idag med ja. Har läst på alla anteckningar så dom kan jag. Hoppas fan inte att det kommer annat på provet för då tar jag livet av mig. Pratade med mamma igår med och jag får åka hem på lördag eftermiddag/kväll och vara med daniel :D göttt!

Måste köpa present till mamma med men det får väl antagligen bli på fredag. Usch kommer bli så jävla stressigt!
 Aja, för er som ville veta hur jag såg ut igår så får ni en bild här :D



förlåt att bilden är jävligt dålig pga av ljus och mobilkamera (y) hoppas på att få min drömkamera i födelsedagpresent. orkade inte vända på bilden heller (a)
Långa svarta tights från gina
vitt underlinne från gina
vitt linne med ficka från gina
guldig/rosa sjal från egypten
mammas gamla jeansjacka och mormors gamla skärp
peperoniskor i skinn från scorette
och så armbandet från spanien :D

Nu ska jag dra mig, daniel är hemma om två dagar :D hihih.
TTYL Pussss!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0