män som hatar kvinnor

jaaaaaaaaaaaa, dagen var seg som attan. Jävla lärare man har som ljuger för en. Vi gick mer än en mil för att dom bestämt sig för att leda oss ut på den långa slingan istället.
Värdelöst att ta med sig mat eftersom att det inte fanns någonstans att äta förutom på bilvägen. så det gjorde vi. slog oss ner mitt i vägen och åt våra pannkakor och plättar och allt vad det var.

Aja, när jag kom hem vid tjugo i ett så la jag mig i soffan och satte på män som hatar kvinnor, ska ju se 2an på söndag så jag måste ju ha sett 1an innan det! haha. råkade somna rätt gött en stund men jag missa säkert inget vikitgt :)

nu kollar jag extreme home make over eller vad det heter, tråååååkigt, men strax börjar top model och sedan är det duschen och plugg som gäller.

mår inte bra alls för tillfället och saknar daniel som fan.
mer än en vecka kvar.
puss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0