god morgon! :D

har haft en supermorgon! Daniel sov här inatt så det har vart varmt och skönt i sängen hela natten :) Han gick upp vid sju och jag halvsov till tio i åtta typ, sen var det bara upp att klä på sig :) gick väldigt snabbt idag, fixade inte håret heller utan bara satte upp det i en ful liten bulle :D så jag fick en lååååååååååång frukost vilket var väldigt härlig :) sedan sminkade jag mig på tio min och så hann jag skriva lite snabbt här innan jag går (a) rätt tråkigt inlägg men jag blev bara så sugen på att skriva nyss :D ska bli mer sånt när jag fixat lite mer med designen :) I alla fall så är det klassdag och vi ska till kinan och käka och sen vet jag inte mer, men det blir nog mysigt :) ni får några bilder av mig innan jag stänger nu också :D




först min härliga frukost som bestod av två knäckemackor, en med ost och skinka och en med kaviar, en skål onakafil och cornflakes, ett glas apelsinjuice och en mugg te med mjölk :D gott!



sedan får ni dagens outfit (HAHAHA låter så sjukt töntigt)
-peperoniskor i skinn från scorette
- svarta tights från gina tricot
- svart linne från gina tricot
- vit tunika med knappar från gina tricot
- mammas gamla jeansjacka
- svart skinnväska från kårlins
- sjal från hm
- pärlörhängen från glitter
- armband från spanien
- farmor eller farfars mammas gamla förlovningsring :)

have a nice day, pusss :D

Kommentarer
Postat av: Maliin

du är så jävla fin Ellen Fransson <3

2009-09-09 @ 19:38:36
URL: http://bluechip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0