ge mig mer

sovit asgott inatt! antagligen av ren utmattning, helt död var jag inatt! 

Igår var så fruktansvärt bra! Hade lätt kunnat göra om det ikväll, men det är tyvär ett helt år kvar. Usch. Dom som inte åkte med missade verkligen något! I år var det så sjukt bra att man bara ville gråta nästan :o hahaha. Låtarna var bra, folket var bra, stämningen var bra, ALLT VAR BRA!

Håkan Hellström - glädjespridaren nummmer 1. Helt klart.
Värken i benen och rösten som nästan helt försvann var helt klart värt det. Haha, kan man typ alla låtarna så e det klart man måste skrika sönder och hoppa på alla andra och råka putta på alla äckliga fjortisar som bara är där för att vara där.

Vi stod för övrigt innanför första staketet och det ångrar jag inte någonstans! Stod bakom tredje först men så gick vi till andra precis innan dom stängde de och efter en stund så ba; vafan vi hoppar över. underbart!

När vi sedan skulle ut förresten så stod Håkan längs ut på vänstersidan av scenen och jag, hanna och leila går precis under och skriker ut hans namn och viftar som fan med händerna och han ger oss en slängpuss! :D HAHA! HOPPAS FAN ATT NI ÄR AVIS!

Vid bussen sedan så kom vi med den första, jävligt härligt! Haha, blev intryck baklänges? Typ såhääääääääääär nära att jag ramlade bara för det också. Fick sittplatser och allt var skitbra och folk garvade ihjäl sig åt min rööööst (L) jag älskar det!

Helt klart bästa kvällen på jävligt länge!
Nu är det bara ett år kvar till nästa gång och jag längtar redan :o

Haha ne nu får jag fan fixa mig för snart bär det av till slottskogen med Emma, Alex och massa andra.
Usch, det ända som saknas är daniel! Hade vart ännu bättre om han hade vart med verkligen!

NE, fixa var det!










Kommentarer
Postat av: MalinBajs

du skriver inget om mig ddin bajs:(

2009-09-19 @ 22:37:34
Postat av: Gurra

Men nu var<det så här att Du och jag knullade alla och vi var mest pepp XD<3333333

2009-09-22 @ 22:35:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0