fyfan!

detta är heeeeeeeeeeeeeeemskt! Daniel har bara vart borta i en halvtimma och jag har redan gråtit för att jag saknaar honom :( sjukt.  Följde med honom och hans familj till nösnär och sa hej då och var superdupernära på att börja lipa. I alla fall så sitter han på bussen mot flygplatsen med hans kompisar och kommer inte hem förrän 26 och då är jag antagligen inte ens hemma ;( uschuschusch.

Nu ska jag plugga i alla fall, är "sjuk" imorgon för jag ska först till läkaren sen banken och sen tandläkaren. Har ju bara två lektioner så det är liksom inte ens någon idé att försöka hinna skolan också.

kl tre ska jag jobba och jag orkar seriöst inte med det. Visst får jag pengar för att göra typ ingenting men jag orkar inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

detta blev ett jävligt tråkigt inlägg men ändå.      










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0