yeah!

Jag dör på att jag är så dålig på inlägg :o hahaha!
Vaknade med älskling(L) bästa känslan i världen?
Så kolla vi tv en stund sen vid tio åkte han till torp så jag gick upp och åt frukost; rostad hönömacka med prickekorv och lite (rätt mycket) svampbob-choklad :$ hahaha.

Om en stund hoppas jag på att åka till jossan eller så och senare ska vi till tjörn på party antagligen :) Sedan kanske sova hos Erica! Härligt.

Igår; Var så sjukt trött på morgonen och rent ut sagt ORKADE inte sätta på min lilla fina rosa laptop och skriva. Hahahaha. Sen så var det ju skolan och så, på datan kunde jag ju gjort den men nej.
Matte provet gick väl helt okej bra :) "kunde" alla uppgifter, eller alltså, fattade men kommer antagligen ha en jävla massa slarvfel as usual.
Engelskaförhöret är inget att prata om för jag är så sjukt förbannad och trött på Theres som ska föreställa lärare men som mer är som en asjobbig, störande, frukansvärd 80årig kärring. Så åt helvete med henne, blir det inte ny lärare efter våra hatbrev vi fick skriva om henne går jag fan personligen upp till rektorn. HAHAHAH. Sant!
Efter skolan honkade daniel med mig hem och så var vi hemma och gjorde ingenting tills jobbbbeet. Sen gick vi ner och jobbade då och sedan hem och byta lite kläder och efter det gick vi till filip :) 
Där så lagade vi mat och åt och pratade. Jag frös ihjäl och trodde att jag skulle svimma av trötthet så vi började vandra hemåt vid tio över tolv och la oss direkt då såklart :) 

Nu så sitter jag och fryser och myser med min älskade tofflor (L) äntligen får man använda dom igen :D hihi. 
Ska nog sätta mig och läsa en stund? Började faktiskt på andra boken Pojken som... någonting minns inte nu (a) direkt när jag skrivit inlägget om första boken, hahah. Tönt är jag! 

Känner att jag får avsluta nu för det blev väldigt långt plötsligt och det äs inte skoj att läsa för långa inlägg så
PUSSSSS!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0