kenneth på nya äventyr!

Är hemma från en rätt härlig shoppingrunda på torp :D fick köpt mig en jacka, dock inte en sån jag tänkt mig men denna är snygg den med! Mamma köpte ett par leopardtights och en grå bollmössa till mig med :D hahah. därför ska man ha mamsen med sig när man shoppar ;)

Nu ska jag strax åka till jossan eller frida eller vart det nu var :D anagligen är mystjejerna där och sen skulle vi på någon fest, gött!

Gårdagen var jättemys! Helt klart :D
På jobbet så kommmer krullis in i sina vakcra röda kalsonger med blått mönster, drar upp dom mot naveln och hoppar i vattnet, ler och vinkar mot mig och linda nonstop i ca en timma, garvade ihjäl oss! Han hade också köpt ett kort in för att simma och så och på det hade han skrivit att han var född -88! HAHAHAHH! 21 år alltså x) Kassörskan hade bett om leg men då hade han svarat att han helst ville vara anonym! HAHAH garv!

nu måste jag gå :D
PUSSS









Kommentarer
Postat av: olivia

hahah fan va gulligt att han ska börja bada nu också ;D

2009-10-04 @ 14:21:20
Postat av: Gurra

Jag såg en neger slå han på en buss en gång (A)

2009-10-05 @ 10:15:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0