jobb = blääää

Har helt enkelt ingen lust alls att jobba idag :) men jag får tänka på pengarna (L)

Gårkvällen blev faktisk jättehärlig! Jossan smsa mig vid typ halv sex kanske? och sa att hon och hennes pappa skulle komma om tio min och jag hade inte ens börjat packa eller nåt utan stod och platta håret i mysbyxor och pyjamaströja! Så det var bara att slänga ner det första man hittade i klädväg, sminket och plattången och springa ut till bilen då :) Så åkt vi till Erica och väntade in John och Claes och fixade iordning oss sedan tog vi bussen till skärhamn och gick till evelina som hade förfest och där var vi väl i kankse tjugo min, hahaha. Sen så gick vi över bilvägen till någon Mattsson som hade partyt då och där var det rätt många man kände igen och så, så det var skoj :) höhö.

Nu väntar jag på daniel som kommer om en stund och sedan ska vi gå ner och jobba.
PUSS!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0