godmorgon, godmiddag, godkväll

INGA INLÄGG IDAG! ´Beror på att jag försov mig imorse och hann inte skriva då och har sedan inte haft dator på hela dagen ungefär!

Provet gick som det gick, kommer väl få g i alla fall men. Med lite samarbete med jossan, några anteckningar i mobilen och det man pluggat borde nog ge något resultat, hahaha jag är fan sämst :(
Vart hos daniel och myst efter skolan fram till nio, bakade chokladbollar och kollade film :) MYS SOM FÅ!
Imorgon blir det göteborg och mysa med (L) hihihi. så antagligen inte många inlägg imorgon heller.

Har nyss gjort ansiktsmask och duschat! :) skolfoto imorgon :( blä!

Ne nu är det läggdags.
En kopp te och "PS. Jag älskar dig" boken får mig nog och somna gott ska ni se.  
Puss!









Kommentarer
Postat av: Daniel

Puss på dig

2009-10-07 @ 22:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0