god morgon!

Vaknade faktiskt för typ en timma och tjugo min sen men i alla fall :) Ligger och kollar tv i sängen, ingen aning om vad det är och det är rätt dåligt. Får väl sträcka mig efter kontrollen och ändra strax! hahaha.

Idag ska daniel på upp :( som jag med vill se.
Men dom skulle på engelska utan text och då sa jag utan tvek absolut inte. Kan inte slösa mer pengar på onödiga saker nu faktiskt. Då menar jag inte att upp skulle vara onödig utan att jag inte hade fattat något när jag gått ut från salongen. Ja, jag är värdelös på engelska.

Satt igårkväll och kollade egyptenhotellet jag var på förra året. 8000 för flyg,hotell,mat näst intill dygnet runt och hur mycket glass och drinkar man vill :) rätt gött pris? Får väl hopaas att daniel vill åka så att vi kanske kanske kanske kan boka snart (a) hahahahah, fan vad jag drömmer mig bort!

Nu ska jag läsa lite andra bloggar och så! :)
ttyl







Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag sitter still :)<3

2009-10-29 @ 17:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0