gaaaaaaaaaaaah

får damp på att blogg.se cpar!?!?!?!?!
Men nu är jag inne i alla fall :) Har vart med jossan, malin, john och erica idag :D myyyyys. kollade film och sånt :) Elsewhere eller nåt, jättebra faktiskt!
Nu har jag skrivit rent min engelskaartikel som skulle vart klar i fredags........... hahah den blev väl sådär, men vafan varför ska man lära sig hur man skriver en artikel på engelska? när fan har jag nytta av det liksom. Dock ingen matte gjord så det blir nog imorgon eller nåt :)

Nu kollar jag på extra avsnittet av hollywoodfruar! :D LOVE(L) nyduschad och så med :) gött!
nu ska jag kolla vidare!
puss









Kommentarer
Postat av: Mollan mus

Hej min favorit Ellen! <333

2009-10-12 @ 23:28:33
URL: http://bluechip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0