natti!

Tänkte bara skriva godnatt :) har haft en jättefin dag med älski i stan! Köpte inte klänningen jag tänkt mig utan hittade en annan jättefin för bara 199 på bikbok ;) hahaha

bara två timmar och fem minuter till 17 november- ellen linnea margareta franssons födelsedag :D hihi! fick en tidig födelsedagspresent av mamma igår, en kokbok typ fast med bara efterrätter :D 100% choklad heter den :) hihi.

Men nu ska jag kolla jönssonligan och cornflakeskuppen med lovisa :) sov gott!

ett smakprov på min klänning till min och malins sweet sixteen på lördag, asdålig bild!










Kommentarer
Postat av: olivia :)

skit fin ju :D 5 min kvar (A)

2009-11-16 @ 23:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0