fredaglördagsöndag

Fyfan imorgon är det skola :( längtar inte alls!

Men min helg då; fredag var jag ju och klippte mig :) I TVÅ TIMMAR! hahahah, alltså betyder det att jag inte bara klippte utan slingade med ;d heheeeeee. Senare mot kvällen gick jag och daniel till oskar och kolla på film med honom, jossan och robin :)

lördag vaknade vi och gjorde näst intill ingentiiiing. Men vid fem så började vi fixa oss och vid sju åkte vi till jossan :) när vi vart där gick vi hem till Diana och var där och mös några timmar. Sedan begav vi oss till malinochfrida och lekte lite och efter det gick vi till någon av john och daniels kompisar och hälsade på innan jag och daniel gick hem till mig och sov!

söndag vaknade vi väl vid kanske kvart i 11? hahaha har fan ingen aning :) gick upp och så sa mamma att vi skulle till ikea efter en timma (y) ööösch vad glad jag blev. Fick i alla fall fixat mig snabbt och sedan åka. Var väl där i typ 6 timmar !?!?!??!?!? hahahha död som jag var somnade jag nästan i en fotölj, hängde på kundvagnen och fick huvudverk av alla jävla småbarn som har värdelösa föräldrar som inte kan få dom att hålla käft och av alla andra jobbiga människor :) Men jag äääälskar typ ikea :$ kan vara för att jag ofta får allt jag pekar på, inte ofta det! hahaha. Fick köpt lite saker i alla fall typ, en vas/flaska (eller vad det är?) ljus, ram, lakan, rosa mjukisdress, tossor, stol, två kuddar. Så jag är nöjd :)
Har dock inte hunnit duscha och orkar fan inte det idag så får gå upp en timma tidigare imorgon.

här har ni mig uí min nya dress och min nya skrivbordsstol! hahahahhahahahhahahah


Nu ska jag sussa :) nattti!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0