B E S V I K E N

På att folk i min kompiskrets tydligen måste snacka en massa skit bakom ryggen på mig istället för att komma till mig och ta reda på sanningen? BLÄ!!!!!
Hahaha och förresten hur kul kan det egentligen vara att prata om mitt och daniels sexliv? Och att han gillar att ha sex med tjejer som har mens och att jag och han haft sex när jag haft mens? Var det de bästa någon kunde komma på? Det är ju förfan inte ens sant xD Tror jag har sagt tusen gånger att ALDRIG att jag vill ha sex när jag har mens.
Någon har ju i alla fall för lite fritid, ingen fantasi och ett jävligt dåligt sexliv som måste sprida ut sånt här :) HELT ÄRLIGT!

Idag har jag i alla fall vart med jossibossi, johannabanana och fridapida :) mysipys. Nu ska jag ta mig en dusch och sedan sova tror jag. Får jobba matte över helgen istället :( fyfan.

I alla fall, inte många inlägg denna helgen antagligen eftersom att jag jobbar :) Så sov gott så skiriver jag har tid igen!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0