youre the reason that everything i know falls apart

Sitter och målar mina naglar nu, får göra om det ikväll igen. Fast då ska jag ha massa annat skit med. Idag ska jag och Jossan stå i matsalen på lunchen. Fy fan. Jag klarar verligen inte av att torka upp efter andra ;s Jag kommer spy. Fast man får cola och kaka. Sen så har vi so prov med :( Kan det typ halvt.

Igår blev väl inte som jag tänkt mig. Synd att man inte bara kan spola tillbaka tiden.

Mina planer för ikväll är ändrade förresten. Johns pappa fyller år så han kunde inte och Jossan och alla ska till Tjörn. Men jag orkar verkligen inte följa med eftersom att jag ska orka mig till Göteboorg imorgon, dessutom har jag ingen chans att ta mig ut dit. Så efter jobbet blir det Daniel. Mamma ska beställa pizza vilket jag inte är sugen på någonstans. Sen så ska dom till familjen Maxe och käka. Behöver inte följa med som tur är, för vad fan ska jag göra där? Emil har Gustav, Karl har Filip, Lovisa har Lovisa, jag har mamma och Petra? KUL! Visst jag har ju Albin med. Men jag känner inte precis för att spendera min kväll med en treårig pojke som typ hatar mig.


people dream about what you and me have found
inte längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0