"se det som en paus"

Kärlekstestet 2008 alla måste göra det!
( svarar du inte ärligt på detta så kommer du få otur i kärlek i 5 år )

Är du kär just nu? som fan... ;(

Har du kysst någon idag? nej

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? ja

Har du ett förhållande? antar att jag måste säga nej, hur mycket jag än inte vill det

Om nej, varför inte? vet inte. fråga daniel.. för jag fattar ingenting.

Hur många har du varit tillsammans med?  blir väl 2 seriösa och ett halvseriöst

Har du varit otrogen och om ja, varför? nej

Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? i sånna fall har vi skojat båda två

Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? daniel. ingen aning som sagt.

Är du romantisk? kan väl vara om jag vill

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nej

Är du svårflörtad? har lätt för att bli intresserad, svårt för att bli kär

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? om jag har

Vad hette din första flickvän/pojkvän? alexander hallberg

Hur länge höll det!?  typ 1-2 år

Har du någon gång slagit någon du tyckt om? yes

Har du lekt med någons känslor? tror inte det

Har du haft sex med över 20 personer? nej

Hur länge höll ditt längsta förhållande? mitt längsta seriösa typ 3 månader. det är vad en kille klarar av.

... och ditt kortaste? också där någonstans om man ska ta det seriösa. eller ah... 2 månader och 18 dagar blev det ju nu.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande med daniel.

Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej

Är du en bra pojk/flickvän? antagligen inte...

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? daniel

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? daniel...

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? nej

När fick du din första kyss?  typ 4an-5an. gustav andersson(y)

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? vet inte

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? aldrig

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? tror inte det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0