robin berglund - hoppas du mår bra

Jag har gått miste av nåt fint, nåt jag inte visste fanns.
Men kanske var det tomma ord, för nu så finns du inte alls.
Inga löften tänkte du, men du ska vet hur det känns i mig nu
Sommarflört 2 tusen tal, Det var du o det var jag.
Vi blicka ut mot öppet hav, jag kommer aldrig glömma av
alla stunderna du gav, alla orden som du sa
men du ska veta hur jag känner mig idag

Du va så fin, men du såra mig, det kändes som att du råna mig.
Så stark, o det visade du, men du har gjort så att det krisar nu
Så mjuk, när vi busade, men nu är alla planer grusade
o jag hoppas du är nöjd,
hoppas du fann rätt
o jag hoppas du mår bra på alla sätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0