just dont stand there and watch me fall

Hm.. Snart skolan och jag känner verkligen inte för det. Kommer inte gå bra någonstans. Brände mig nyss på plattången med, synd att det inte blev värre...

Men jag sluta ett i alla fall så jag hinner gå hem och sova innan jag ska vara med john eftersom att han slutar tjugo i fyra. Natten blev väl kanske inte jättebra, sov inte speciellt mycket om man säger så. Fast det har jag inte gjort dom senaste nätterna heller. Det händer för mycket på samma gång, jag hinner inte med.

Nu ska jag sminka mig, så att jag inte ser helt åt helvete ut i skolan, det har hänt alldeless för många gånger nu.
Bye.



jag vill att du ska bry dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0