it beats me

Suttit och läst igenom ALLA sms nu. Ena dagen är der si andra dagen är det så. Jag är så sjukt jävla arg men samtidigt åt helvete ledsen. Funderar på att gör som Johanna Stenbäck sa - ta bort nummer, msn, allt. Så att bara han kan höra av sig. Annars kommer jag fortsätta hålla på, och han vet hur mycket han kan utnyttja att jag kan gör vad som helst för att få honom tillbaka. Hela kvällen och natten igår låg jag och hoppades på att få i alla fall ett sms, eller på morgonen. Men inte. Varför kan jag inte bara inse att han inte vill ha något med mig att göra. Fy fan.

Johanna Ömar - Det är du och jag! Vi är lika efterblivna båda två som faller för killar som bara får oss att må så sjukt dåligt i slutändan. Jag hatar Robin. Och jag hatar Daniel.

Eller ne det gör jag inte ... :'(

"Se det som en paus"
Dom orden rullar i huvudet hela jävla tiden.
Och jag hatar det.
För jag tror inte på pauser, och det vet du mycket väl.

Kommentarer
Postat av: friduur

går så som johanna sa. smart är hon. och jag vet hur det känns, man är typ beroende av att bara hålla kontakten även om man vet att man kanske gör det sämre. men som sagt. gör så. riktigt bra va det <3

2009-03-22 @ 11:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0