hemmaa.

Fy fan vad illa jag mår :( Har gjort det sen vi stod i matsalen, hatar den jävla lukten och som sagt klarar jag inte av att torka upp efter andra. Så jävla känslig är jag. So provet gick typ åt helvete... Men vad hade jag förväntat mig. Egentligen borde jag plugga matte och no eftersom att jag ligger efter. Jag hänger inte med någonting längre.

Snart kommer mamma hem tror jag och då blir det antagligen handla, sen jobba. Sista fredagen nu.
Puss.


Let me hold you
For the last time
It's the last chance to feel again
But you broke me
Now I can't feel anything


When I'm speaking,
It's the voice of someone else


Oh it tears me up
I try to hold on, but it hurts too much
I try to forgive, but it's not enough to make it all okay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0