dag 7

dag 7 - fredag
gick upp vid tio, käkade och fixade oss för vi skulle på marknad. men sen så fick jag och karl inte följa med för dom skulle baaaara köpa frukt och grönsaker och vi var tvungen att vänta hemma på att bergningsbilen skulle hämta våran bil. så vi satt hemma och vänta i 2-3 timmar kanske, ingen bergningsbil och när mamma och dom kom så kan jag ju säga att dom hade köpt mycket annat än frukt och grönsaker. ett par gula shorts till mig bland annat :) Sen så kom bergningen tillslut så efter det gick vi ut till poolen låg där typ till 3-4 sen in och käka flingor och sedan gå och kolla in stranden, tog oss ett dopp och gick hem. när vi kom hem så var vi så varma igen så vi tog ett sista dopp i poolen som även andreas honkade på. Sen gick vi in och duscha och fixade oss. Haha någon spanske volvokille ringde och sa att mamma skulle komma till mcdonalds parkeringen och hämta sin hyrbil imorgon kl 10. HAHAHHHA låter som värsta rånet eller nåt :o vet inte ens vad vi får för bil x) men i alla fall sen så gick vi vid sju. Hamnade efter 30 minuters vandring på en amerikansk kycklingsak (donken liknande, fast man får en spann med kyckling typ) och käkade, sen to andreas oss på en rundtur i habaneraköpcentret och där köptes det en fotlänk, jeansshorts, jeanskjol, ljusrosa converse och annat, sen drog vi till carrefour och handlade mat och så köpte jag en vit bikini :) Sen tog vi en taxi hem och jag och emil tog ut doris snabbt sen ringde jag daniel och pratade, SAKNAR DIG SOM FAN! efter det så gick jag och karl en tur med doris och nu så sitter jag och lovisa med varsin dator i emmas rum, ska sova strax :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0