Dag 1&2

Daniel bad att jag skulle skriva så jag får göra det :)

dag 1 - lördag
åkte hemifrån vid halv nio tiden tror jag, ner mot helsingborg för att ta färjan över till helsingör, lyssnade på musik och halvsov hela vägen och smsade självklart för fullt innan jag inte fick göra det längre. Sedan åkte vi på färjan och handlade godis, det var allt vi hann med eftersom att den bara tog 20 minuter. Sedan åkte vi direkt till en mcdonalds och käkade, sen åkte vi igenom hela danmark och tog en annan färja till tyskland som tog 45 min. Där fikade vi lite, sen när vi kommit av såstannade vi och handla en jävla massa grejer. Sen åkte vi vidare mot hotellet, lyssnade lite på twilight och så. Sen när vi kommit hem så lämnade vi grejerna och gick direkt ut och åt på en italiensk restaurang och åt pizza och pasta. Sen hem och sov :) åkte 77 mil på väg och sen blir det väl lite mer om man räknar med färjorna.

dag 2 - söndag 
gick upp vid halv nio och klädde på oss och sånt och gick sedan ner och åt väääääärldens godaste frukost. Eller den bästa på länge i alla fall. Bacon, omelett, mackor, nutella, massa olika pålägg, oboy, juice, te, kaffe, vofflor, köttbullar, korv, grönsaker, fruktsallad osv. sen så satte vi oss i bilen för att åka mot belgien, bara 50 mil idag. Åkte på världens segaste motorväg eftersom att det var massa vägarbeten och skit.3 olyckor på ca en kilometer x) sen så åkte vi en bit till innan det kom ännu mer vägarbete. Men sen gick det snabbt resten av biten :) Eftersom att alla var svintrötta fick vi världens skrattanfall ibland och jag och lovisa satt i baksätet och gjorde danser till alla låtar. haha x) sen så åkte vi runt hela Gent och letade parkering, tog ett tag men vi hittade tillslut:) var någon festival så allt var typ avstängt. Vi fick gå en bit med alla tunga väskor men det var inte jättefarligt :) hotellet var absolut inte lika fint som de i tyskland men det är helt okej. Sen så gick vi ut och fotade lite och gick och åt på Amadeus, man får ett helt revbensspjäll och får ännu mer om man vill ha och bakpotatis till det, fan vad mätt jag blev! Sen så gick vi en promenad och köpte lite godis och sånt och nu har jag just badat och väntar på att få ringa daniel :) <333333333333333333333

SAKNAR ER TILL TUSEN!
PPPUSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Saknar dig Ellen <3



Du ringer väl så snart du kan hoppas jag :)

Puss

2009-07-20 @ 08:30:26
Postat av: fridaa

inte alls avis ;o saknar dig <3

2009-07-20 @ 15:33:26
URL: http://anotherffrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0