sjuk

Förra inlägget är från daniel förresten :D
Skulle egentligen stannat hemma idag. Mamma och emil är hemma med, så jag hade typ inget val förrän jag sa till mamma att jag hade spanska nationella på morgonen. Men då blev det " Du går hem direkt efter spanskan" istället. Haha. Men jag kommer nog tillbaka imorgon för att jag HATAR att missa grejer så att man ligger efter. +att jag ska trycka klart på mitt linne imorgon :)

Jag har i alla fall 38,5 grader feber :( huvudverk som kommer och går, är helt tät i både halsen och näsan så jag kan knappt äta något utan att det gör ont eller känna smaken av det, så det är glass hela tiden :) Sen har jag ont i ryggen med.

Men nu är det färdigklagat! Kollade nyss på Madagaskar 2, är det bara jag eller är det grymm? :D Nästan bättre än 1an? I alla fall så somnade jag typ tre gånger och fick spola tillbaka x) Nu ska jag äta upp min glass och sätta på Mamma mia, oslagbar :D

Igår förresten; det blev inget vänersborg :( blev bara jag och daniel tillslut - igen! hahaha, men snart så :) Så i stället utnyttjade vi min sista dag på fritidskortet och åkte till göteborg :) Först var det rätt segt, typ bara drog runt och kollade, han köpte ett spel :) Sen blev jag hungrig så vi åt Burger king, suger att dom inte kan göra rätt beställningar ibland, min chicken var asäcklig för att dom inte bara tagit bort salladen och tomaten som jag bad om utan även såsen :D suris blev jag. Sen började vi gå bort mot bion för vi skulle kolla kenny starfighter, den var ganska bra :D Sen åkte vi hem så cyklade han hem typ direkt.

Men som sagt så ska jag sätta på film nu :) Utveckligssamtal sen... Har hört att Charlotta blivit helt cp? typ sagt till vissa att dom förstör för hela klassen och till andra att dom antagligen inte kommer in på något gymnasie även om de har bra betyg och sånt. Men jag hoppas på det bästa :)
PUSSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0