lördag

Dagen har vart hur bra som helst :D Vaknade och gjorde ingenting, duschade och klädde på mig. Sen låg och läste jävla klassiker till tre ;o fortfarande lika tråkig bok. Sen käka, lax och potatismos (L) så jäääävlaa gooottt. Sen gick jag och humlan ut en liten stund, sen hem och packa och sen gå till ica och möta ryen, så köpte vi godis och dricka och satt och vänta på humlan och hanna i typ 30-40 min ;o försenade? OHJA! I alla fall så kom malin på moppen, gitarren hade hon med sig xD HAHAHA! Men så kom vi iväg till nösnäs, så kom dylan, mattias, ante b och johannes, typ satt och pratade och grillade och kolla på när malin hade kul och höll på att bränna upp hela stranden :)

Hoppas fan att vädret håller sig för sånna här kvällar vill jag ha mer av :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0