hihi

Mitt utvecklingssamtal igår gick rätt bra :) tog tio min typ, men så snackade hon typ om allt annat som händer i tio min till. Det första vi gjorde var typ att kolla mina mål, jag typ; mina mål är väl att hålla kvar dom betygen och sånt som jag har nu. Men efter en stund blev det så att jag ska försöka nå vg i både matte och no, bara för att jag ligger så nära det nu. Sen måste man ha ett socialt mål med, och det tyckte charlotta skulle vara; Ta mer plats. För hon tycker inte att jag syns så mycket som hon tycker att jag borde göra, typ hörs inte lika mycket på lektionerna och sånt. Och det i sin tur tror hon beror på mitt självförtroende. För det syns sa hon? Visst visste jag att jag ahr typ sämst självförtroende men inte att det syntes så mycket? Hon menade typ att anledningen till jag jag inte säger grejer eller svarar på frågor är för att jag är rädd för att det är fel eller för att det ska låta dumt eller för att jag vet att någon annan kan bättre. Och det är väl sant i och för sig men. NEJ NU SLUTAR JAG DEPPA FÖR DET :)

Skolan idag har vart SEG. Först hade vi Sven i bild för att karin var sjuk, och eftersom att han skulle j¨lla andra lektioner så slutade vi tidigare, så det blev bild, 40min rast, ea i en halvtimma, 40min rast, no en timma, 40min rast och sen teknik i typ en timma, slutade 30 min tidigare :D


Nu gör jag ingentiiiiing, ligger och läser mina mysiga sms som rullar in :D hahahah, om ni bara visste!

Kollar tv med, massa avsnitt av X-effekt nu och det är sjukt kul :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0