happi :D

Det enda felet på denna dagen är att det är torsdag, skolans värsta dag, mitt hår är fett :( och jag kom ingenstans på so fördjupningen.

Men annars är det asbra :D Fick vg på spanska nationella hörförståelse chockad eftersom att jag gissade på typ allt x) en gjorde vi läsförståelse :| hahahaha, gissade på allt där med. Sen så fick man svaren från gymnasiet idag med :D oj vad jag var rädd för att jag inte skulle komma in på nösnäs :o och då hade ellen fransson inte haft någon skola att gå på! Eftersom att jag bara valde de och uct på tjörn som dom ska flytta långt bort så att jag inte kan ta mig dit :( hahaha, men jag kom in ;F

Så det blir jag, jossan, johanna och mollie till hösten :D jävligt gott att ah sina favoriter kvar (L)

Nu ska jag laga mat :) sen ska jag skriva lite grejer och så ska jag nog ner till sundahallen en stund ikväll.
PUSS



Daniel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0