daniels efterlängtade inlägg

HM, jag har maaaasssosoooor att skriva men jag vet inte vart jag ska börja :D
Mitt lov har i alla fall vart bra, börjadepå fredagen med tjejkväll :D gjorde tacos och grejer, hemvägen var läskig som fan! :o Moppe på tjörnbron i dimman är inget vidare.

Lördagen var det bra väder :D fick lax och potatismos till middag (A) mumma. (kom på att jag kanske redan skrivit detta?) sen så gick jag ut en stund med humlan, sen hem och packa grejer och ner till nösnäs och grilla :D MYSIGT!

Söndagen gjorde jag ingenting, åt lax ohc potatismos igen, sen jobbade hela kvällen :)
 
Måndagen minns jag inte vad jag gjorde? Eller jag tror att jag var med humlan :D juste! och så gick vi på torget och sånt sen på kvällen gick vi ut och var med adam och hans kompis en liten stund.

Tisdagen så åkte jag ner till torget och köpte jeans, så hade daniel klippt mig så han km och mötte mig så åkte vi hem till mig och så kom jossan :D Lovisa fyllde år så jag bakade en jättegod tårta ;F sen så gick vi ner till sundahallen för att daniel skulla prata med ann, så åkte jossan hem :/ så gick jag och daniel en typ extraväg innan vi gick hem till mig och jag bakade klart tårtan :D Sen så åkte daniel hem, och mamma köpte kinamat, så kom jossan tillbaka :) Så åkte vi hem till ryen och myste :D

Onsdagen började med ungdomsmottagningen, när jag vart där så kom daniel så gick vi runt på torget en stund innan vi tog bussen hem till mig, så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde? Eller jo, jag duschade och sånt, sen åkte vi tills hans kompisar i ödsmål på kvällen :) Sen hem till mig och sova.

Torsdagen skulle vi egentligen åkt till vänersbog och badat, men så blev det inte så jag coh daniel åkte till göteborg och kollade lite :) Köpte två bhar och han spiderman 1,2 och 3. Sen hem till mig en stund innan han skulle iväg :) Så somnade jag och drömde helt sjuka grejer :o först vakande jag av att jag pratade med mig själv om malin, typ berättade om grejer hon sagt och gjort och sånt, men så somnade jag om så typ kommer jag bara ihåg att lovisa kom in, men inte varför eller nåt. Sen senare fick jag reda på att hon hade frågat vad jag ville käka för att hon pratade med mamma i telen, så hade jag sagt att jag ville ha pizza, så började jag rabbla upp massa olika sorter och typ vilka jag ville ha och sånt, så sen när hom kom hem och väckte mig sså hade hon köpt pizza :s det är helt sjukt!

Fredag kom mamma och väckte mig och sa att jag skulle städa och rensa alla mina lådor :( så det var det jag sysselsatta mig med mellan 11-4. Så jävla tråkigt :o men sen på kvällen åkte jag till daniel så var hans kompisar där och så gjorde vi typ ingenting och sen sov jag där :)

Löördag vaknade jag med daniel så kolla vi spiderman1, eller jag såg början och slutet för den var så tråkig så att jag somnade, sen så gicck vi upp och åt, sen satte vi på spiderman 2 men jag kollade typ inte, sen kom mamma och hämtade mig vid 12. Så åkte jag hem och fick en chokladkanin och en väska och lite sånt :) Mys. Sen gjorde jag ingenting fram till halv tio, sen körde mamma mig till malin en stund så var jag där till typ kvart över 1 :) Sen åkte jag hem och sov.

Idag så har jag inte gjort nåt typ :o Solat, och jag har fått märken :D hihihiihih. Nu har jag nyss klätt på mig och tänkte påbörja min so-fördjupning, men det får bli när jag handlat :) Sen ska jag spela sims och sen kommer daniel och sover här :D imorgon blir det vänersborg!

Och till sist; Jordgubbssaft är bättre än Hallonsaft :)
PUSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0