00.45 / Ruben & Ejilott

Ser ut som att jag börjat tröttna på denna sidan med? :) KUL.

Kvällen har i alla fall vart asbra :) Efter skolan gick jag hem och så hade mormor gjort pannkakor :D Så kom Malin så åkte vi och handlade, sen hem till henne på tjörn och fixa lite :) Vid halv sju kom Jossan, Johanna, Frida och Cattie så satte vi igång med att göra tacos, goootttt. Sen spelade vi sanning och konsekvens spelet, lite hemskt är det :o ysch! Men det var mys. Efter ett tag tröttnade några av oss så vi tog fram efterrätt som jag och Malin gjort. HAHAHA, hällt i glass, maränger, strössel, kolasos och sånna runda chokladgrejer i en skål :D Gott som fan! Sen blev det Giutar Hero en stund innan vi drog oss hemmåt. Fy fan vad läskigt det var att åka ;o speciellt över tjörnbron. Man såg knappt vägen. Fast det gick bra i alla fall :)

Igår så var det torsdag, min hatdag typ. Men det gick rätt bra :) Efter skolan så gick jag till torget och mötte Daniel, så vandrade vi runt en stund. Sen tog vi bussen till honom och gjorde mat och lite sånt innan vi skulle träna. Haha som vanligt så var träningen jätttttteseriös! INTE. Han bara slåss ;o När jag kom hem så var mormor hos oss eftersom att mamma och Lovisa är med Alice och Isabell i Idre. Hon är världens bästa! Hon hade gjort te och nybakat bröd och hemmagjorda köttbullar till kvällsmat åt mig :) Jag kommer gå upp hundra kilo nu när hon är här.

Ruben & Ejilott
Ryen & Ellen
(Y)
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0