model house

Haha, oj!
Jag har helt glömt av att blogga!

Igår efter skolan åkte jag och Jossan till torget och kolla lite.
Sen hem till mig och äta och lite sånt
innan Frida kom för att klippa min lugg och
toppa Lovisas hår :)
Efter det stressade jag sönder och åkte till
Linnéa på 18-årsmiddag/fest!
Trevligt var det!
Dock är jag fortfarande asförkyld så var hur trött
som helst mot slutet.

Idag vaknade jag bredvid min älskade Daniel!
Gick upp och åt och duschade innan han gick till
Filip och vi packade och åkte mot model house :)
Rätt kul var det!
Fick vänta ganska mycket av tiden bara vilket inte
var speciellt kul.
Men i alla fall, resultatet finns på facebook :)
Kanske lägger in något här med någon dag, får se.

Nu ska jag ta mig lite glass och börja tända lite ljus och så!
Hoppas att ni passar på att mysa nu när det är earth hour!
Ha en superkväll!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0