löööördag

Det blir dåligt med inlägg denna helgen :)
Igå hann jag helt enkelt inte,
var först i skolan, åkte och handlade present till Olivia och sen solade jag på Sportlife.
När jag kom hem åt jag, kollade lite hollywoodfruar (somnade i måndags) och sedan hade jag en kvart på mig att byta om innan jag skulle med bussen till jobbet :)

Efter de gick jag till Olivia och hade mysigt med fina flickor! :D
Satt och pratade och sånt i några timmar och sedan gick jag hemåt
och så kom Daniel vid 1-tiden och så sov vi :)

Nu ska jag alldeles strax till torget och kolla om jag hittar något :)
Efter det blir det hem och göra iordning lite innan jag ska till Daniel
och sedan åka ut till Jonathan som fyllt 18 och fira honom :)
Mysigt!

Nu ska jag borsta tänderna,
kanske hörs sen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0