dag 5&6

dag 5 - onsdag
gjorde absolut ingentiiiiiiiiiiiiiiiiing. åkte bli och jag nanade typ :) lyssnade lite musik. hahahahha motorn på bilen blev för varm så vi kunde bara köra i 80 dom två sista timmarna xD HAHAHAHAHA. var i alla fall framme i torrevieja kvart över nio och vi bärde in grejorna, mamma, emma och alex åkte och handla och vi gick och bada i poolen som ligger på baksidan :D så jävla gött. Pratade med min älskade med :) sen vid typ halv tolv så käkade vi pizza och pratade och sen sova.

dag 6 - torsdag
gick upp vid nio, väntade på frukost och vi halv elva gick vi till poolen och la oss, legat i vattnet typ hela dagen för man klarar inte av att ligga på land i mer än fem minuter :o 43 i skuggan är fan inte dåligt varmt. någon gång vid ett kanske så gick vi upp och så åkte jag, mamma, lovisa och alex och handlade lite :) ett par badbyxor till daniel och ett påar randiga skor till mig bland annat :D sen hem och käka nutellamackor och lägga sig i poolen igen. nu ska vi strax grilla och så sen så vet jag inte :)
saknar er masssor, älskar dig till tusen daniel <3

middlesex - dags att gå (L)
favoriten för tillfället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0