this is not what i want

Bajs vad allt är jobbigt nu för tiden, för typ alla.

I tisdags gjorde jag ingenting förutom att träna med daniel på kvällen, onsdag var jag med daniel hela dagen, och idag så har jag klippt mig, asfult. Ska träna med daniel om en stund med fast jag känner inet alls för att simma egentligen :(

Nu ringde dom från sommarjobbgrejset och sånt med, fattade inte riktigt vad hon menade men det lät posititivt typ nåt om att hon ksulle prata med någon och lapp och ringa tillbaka och jag vet inte  :) höhö. Simskolegrejs på sommarn med då kanske.

Imorgon blir det kanske träning med frida på eftermiddagen, sen hoppas jag på daniel :)

Förresten så vill jag inte åka bil till spanien i tre veckor ängre, känns så jävla jobbigt att bara tänka på det. Ensam i tre veckor med familjen på sommarlovet eftersom att daniel antagligen inte kan åka med. Jävligt kul :(
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0