utmattad

Helt död nu verkligen! Har nyss duschat efter ett en timmes långt step up pass på mitt wii fit :)
Riktigt gott var det, fast man blir så sjukt trött.

Skolan idag var helt okej faktiskt :) Lasse har satt vääärldens press på mig. "Du ligger precis under MVG och har väldigt många plus från arbetena denna terminen. Kämpa och få MVG på detta provet så ska du se att du får MVG som slutbetyg"
Hahaha. Jag som knappt börjat plugga :( Är dessutom så sjukt mycket man måste kunna! Men jag har ju tills nästa torsdag på mig (istället för till imorgon) att plugga så jag får väl sitta här varje dag. Hahaha.

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig strax :) Tänkte kolla vad tvn erbjuder innan Paradise hotel!
God natt :) hörs imorgon







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0