sent inlägg

Haha, förlåt :) Jag som till och med slutade tolv idag!
Men direkt när jag kom hem tog jag ut vovvi och efter det satte jag mig och jobba matte (därför slapp jag matten och slutade tolv). Vid halv fyra blev jag jätteträningssugen så jag tog på mig en stor tröja över mina tights och körde en och en halv timma sterp up! :)

När jag var klar ringde min syster mig och ville att jag skulle gå med på hennes klassfestgrej en timma senare så det blev till att tvätta av sig snabbt och klä på sig igen:)

Nu har jag precis tagit en riktig dusch och ska alldeless strax hoppa i säng :) Pratade precis med mamma, på måndag börjar vi Amelias soppdiet! -4 kg på 2 veckor? Hoppas hoppas. Mitt mål är ju minst -10kg.

Men aja, berättar nog mer om dieten imorgon om någon annan blir sugen på att testa ;) Haha!
Natti natti babes!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0