sellerirot

Jo, det är precis vad mina händer luktar. Eller STINKER rättare sagt! Fyfan, du luktar ungefär som mögel eller något. Men i alla fall, soppan står på spisen nu. Ser förjävligt ut! Hahaha! Får väl spä ut med maaasssor av vatten.
Smart som jag är kom jag på att jag skulle riva ner alla grönsaker i ställer eftersom att jag inte gillar bitar men dock vet jag inte om det blir bättre. Men i alla fall, jag lyckades hyvla av mitt skinn på fingrarna på typ 4-5 ställen! Ett ställe har jag till och med plåster på för det pumpade rent ut sagt blod. Usch!

Men sånt är livet :) Nu ska jag sätta mig i soffan och dricka lite chai te och mysa!
Sov så gott!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0