paket...

...eller snarare en påse fick jag hämtat idag :) den innehöll mina espadrillos och min bikini! Sen mammas grejer och Daniels skor :) Dock var mina skor för stora så ska skicka efter 38or istället.

Dagen slutade med att jag åkte med till ödsmål på tacoskväll typ:) Därav den dåliga uppdateringen! Hahahaha.
Funderar på om man kanske ska träna... Orkar jag verkligen det? Skolan börjar ju faktiskt imorgon(a) Fy vad jag är dålig!

Ska i alla fall hem till pappa och bada senare :) Har köpt lite gotta för det blev inte så mycket med det igår och så är det faktiskt sista dagen på lovet! Hahaha.

Men nu ska jag läsa lite andra bloggar :) Bland annat Paradise-deltagarnas! Eftersom att jag fastnat något sjukt i de programmet så får jag väl se om dom är likadana där som på tv :) Efter det blir det plugg...

Troligtvis slänger jag in något inlägg senare, så håll ögonen öppna :)
pusssss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0