jag ljög...

Jag åkte inte bussen till jobbet igår och jag hittade inget att äta :o Hahaha. Mamma hann hem och körde mig ner istället :)

I alla fall så har jag sovit fruktansvärt gott med min babe inatt :) Gick upp vid nio- halv tio imorse kanske, och åt frukost. Sen gick vi tillbaka och la oss i sängen och mös tills hans mamma kom och hämtade honom :(

Nu har jag precis tagit en varm dusch, smörjt in hela kroppen, tvättat ansiktet med mina rosenvattenprodukter och ska nog klä på mig alldeless strax och sedan skriva ihop en inköpslista. Gilsnight @ pappas lägenhet i kväll :D

Så ja, på med musiken och kör hårt!








Kommentarer
Postat av: DD

Pyss på daj

2010-01-31 @ 12:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0