happy!

Tänkte börja med att tala om att gympan faktiskt var rolig och riktigt jobbig idag! :) Styrketräning och en massa löpning. Efter det så var jag en av de sju som lämnat in engelska recensionen så jag har ingen mer engelska denna veckan! Och det bästa är att jag fick MVG i Administration!!!!! Jag var den första Helena satt MVG på i den kursen sa hon :D hihi! Så jag slipper gå på den 3 timmar långa lektionen som belöning! Har alltså en lektion på tosdag och det är svenska mellan 10 och 11 typ? Kanske ska man fjäska med Henric och se om man får hoppa över den? :) Antagligen kommer jag inte få det, men man kan alltid försöka...

Nu ska jag i alla fall hjälpa min syster att baka :) Inget jag ser fram emot eftersom att jag inte ska äta något onyttigt på vardagarna och det är ganska svårt att hålla sig borta från havrekakor med choklad. Dessutom köpte hon två paket choklad för mycket...

Aja, jag får väl se vart det leder :) Får väl räkna det som ett firande av mitt MVG eller något för att inte få skuldkänslor! HAHA!
ttyl!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0