duschdags!

Idag har vart en riktigt seg dag!
Började med att jag verkligen inte
vill gå på bilden, men som vanligt
pallrade jag mig upp och gick till skolan.
Då kommer självklart inte den jävla läraren!
Fattar fan inte hur han ska kunna sätta
betyg på oss om han bara skiter i att
dyka upp typ varannan gång?

I alla fall- gympan var fakiskt kul!
Första gången? Haha!
Lekte i alla fall med superstora, rosa
pilatesbollar! Oj, oj, oj vad jag vill ha en sån!

Efter skolan var jag med min huni :)
Bara myst hela dagen typ, jag sov lite med! (a)
Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen en snabbis
och sedan dicka lite te och käka nötter till Ugly Betty,
Desperate Housewives och Cougar Town!

Sov så gott så hörs vi imorgon!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0