proppmätt!

Har precis ätit två vofflor och herregud vad mätt jag är! Skolan idag var sådär :) hade rast från 09.45-12.45!
Förresten så örsvann min tia spårlöst! Helt sjukt!
Vi satt några runt ett bord i cafeterian och jag hade köpt en macka. Jag la mina tre tjugor på bordet och min tia uppepå. Alla som var med såg att jag la den där. Men när jag kolla ner på pengarna så var den försvunnen och ingen hade märkt eller sett något :o haha! Läskigt!

Nu måste jag i alla fall försöka slänga ihop ett brev att dela ut till simskolebarnen innan jag ska ner och jobba. USCH! Efter det får jag i alla fall vara med min Daniel:) Hihi.

Antagligen blir det inget mer inlägg idag, så ha en bra kväll :)
puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0